Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 10:18:09 +0200

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14754 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Põvvatu küla, Ohaka (Mobiilsidemast) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Püstitatud ehitise kooskõlastamine 
(mobiilsidemasti kõrgus 40 meetrit).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27229944>  (menetlus nr: 
467435), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister